anotherworldinmyeyes.blogg.se

Att fånga en söt regnbåge.

Publicerad 2013-07-18 16:13:36 i tankar

En vanlig polkaklubba man ser. Jag ser en fångad regnbåge som har tappat många av dens färger. En ätbar regnbåge. Jag åt en söt regnbåge och den gav mig lycka. Jag undrar hur dom kunde fånga in denna söta regnbågen som man inte kan ta i, för handen åker bara genom den. Hur dom nu har gjort, så är det fantastiskt och inte omöjligt. Att fånga en regnbåge, som jag sen får äta.
 
 
Jag åt en regnbåge.
 

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2013-11-19 00:58:32

Jag trillade in här, som av en slump och det är jag glad att jag gjorde. Du har ett väldigt intressant sätt att uttrycka dig på. Ett väldigt intressant sätt att låta dina tankar få ord och jag gillar det!

Mvh

Svar: Tack! Det uppskattar jag.
Sofie Skåtar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela